Koťátka už dorostla do věku 2 let, aktuální fotografie, Fíny adoptivní matkou- koťátka k osvojení, chovatelské plány

10.12.2014 09:18

Dobrý den všem ve spolek,

dlouho jsem stránky neaktualizovala a je mi líto, že jsem se nedostala k vkládání fotek koťátek, že kterých jsou už statné dospělé kočky:)

Dnes přidám fotečky koťat z mého prvního vrhu A, zřejmě na nějakou dobu i posledního. Na fotkách najdete pouze 5 koťátek, protože aktální fotky Afinky bohužel nemám, snad časem, ale dle zpráv od majitelů se má báječně a je z ní výborný mazlíček:)

Fotky najdete je ve fotogalerii na rajčeti ZDE.

Dále mám jednu aktualitku letošního podzimu- Fíňulka je charakter a stala se adoptivní maminou 2 koťátek ze sousedství, černého Mikeše jsem přinesla domů po týdnu jeho teskného volání maminky někdy v polovině listopadu 2014 z jedné stodoly nedaleko našeho domu a mouratá kočička Micinka přišla sama ze soboty na neděli 6.-7.12. 2014. Samozřejmě si nádavkem přinesli oba vnitřní a zřejmě i vnější parazity, Mikešek průjem a kočička rýmu, odparazitování proběhlo jako první a nyní oba i adoptivní mamina, která je neustále olizuje, jsou na ATB léčbě, vařeném kuřeti a granulkách Taste of the Wild. Obě koťátka po ukončení léčby mohou do nových domovů, nabízím je k osvojení, každého za 2x 400g konzervu pro další mé kočky.

Pod tíhou různých událostí jsem se rozhodla své chovatelské plány přesunout na pozdější období svého života a v současnosti se chci více věnovat rodině.

Přeji hezké pokoukání

Dita Kroupová s rodinou a kočičincem